یادممممممممممممممممم باششششششششششششششششششه!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۰۰۰

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

من

گفته بود شب اس میده ولی انگار راحت رفتم قاطیه باقالی هااااااااا! 

حالا که کامنت نذاشتم میفهمی خالیه خالی ام! 

باز رفتم فیس! 

من فقط خر اس هاش شدم! 

معلومه که باید تشکر کنی از اقای اینترنت !خری مثل من نصیبت شده! 

دارم اهنگ قلب یخی مازیار فلاحی روگوش میدم امروز الکی تاکسی میرفت ولیعصر منم رفتم اسنک خوردم تنها بهانه ی  زنده بودنم شد:(

نقل از وبلاگی

آدمـ هـا کـه " عــوض " می شـونـد ...
از " سـلام " و " شـب بـخیـر " گـفتـنشان
مـی شود ایـن را فـهمیـد !
از " حـرف هـا " و " نـگاه هـا "
از گـودال هـای ِ عـمیـقی کـه
بیـن ِ تــو و خـودشان می کـنـند
و تـویـش را پُــر از دلیـل مـی کُنـند ...

درس عبرت مننننننننننننننننن

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

تلخ

یکی نوشته کاش اینجا خارج بود !کاش اینجا بود که هیچ کس نمیرفت یا همه میامدن اینجا!

ارامش میان مردگان

هرچی از سبک رپ بدم میاد از پاپ خوشم میاد:) 

الان یکم بهترم!فردا هم باید برم یونی! 

دلم قبرستون بی منظور میخواد:) 

ارامش میان مردگان را 

 

 

اپر و اف...ته...فکر میکنم چه طور میشود اینها را تحمل کرد؟ 

منا معلوم بود از روز اول سریع تغییر میده نفهمیدم شغلش چیه! 

نفهمیدم موهاش الکیه یا واقعی دکتر گرفتم واسه مامی ۶و ۸!؟ 

ناگ...ازاد میخوند و من نمیدونستم!پش...هنوز بااون دوسته: 

 

مه...فدا... انص...رو پیدا نکردم شه...که ظاهرا مرده شه..هرکاری کنه باز شبیه مامی... 

فافا خداکنه بودنبرده باشه خدایا خواهشا فردا بچه هامون رو اعم از پس و دختر هیچکی رو نبینم اصلا حوصله شون رو ندارم خداکنه عن...باشه و کارم ردیف نشه هد...نبود روش...بدنبود!پر...همه ش تو ژست بود!کو...نبود ست...بسته مر.رحفا..صا...مجددا و هد...مر...ط...:(ایکون عق زدن با اون تیپش:( 

نگران دکت...هم هیچچی درس نیمخونم همش امروز و فردا اینم که ردیف نشده خدایا خواهشا ۲نمره رو ختم به خیر کن عالی ... 

ل...نفهمیدم اقاش۲تاشون چی شد؟خیلی عقده ای بازی سر از...این دوروزه دراورم خجالت اوره هیچ محله دونگ..نمیدم ز...پست گذاشت واسه با...نمیدونم کی میرن مکه ! 

باز تنهای...وح...نا...شبخ...نمیگذرم از ای...فی...عن...نج...دختره نفهم کلید میذاره رو سوالای تشریحی اشغال حق...لی...ایکون اشغالای فضولات حیوانی و انسانی در این سطح ها...س.مالی نبود ترسیدم بد بگم:)مر...نبود میثم اندازه خرس شده می...نفهمیدم دختره کی بود ور دلش! 

۰۰

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۰۰۰

رفتم و فیس و الکی چرخیدم و کلی اشنای مخصوصا مدرسه ای دیدم و کلی دلم گرفت خیلی جای دلتنگیه!

نامه ی گابریل گارسیا مارکز

گابریل گارسیا مارکز به سرطان لنفاوی مبتلاست و می‌داند عمر زیادی برایش باقی نیست.بخوانید چگونه در این نامه‌ی کوتاه از جهان و خوانندگان خود خداحافظی می‌کند : 

اگر پروردگار لحظه‌ای از یاد می‌برد که من آدمکی مردنی بیش نیستم و فرصتی کوتاه برای زنده ماندن به من می‌داد از این فرصت به بهترین وجه ممکن استفاده می‌کردم.به احتمال زیاد هر فکرم را به زبان نمی راندنم،  

اما یقیناً هر چه را می‌گفتم فکر می‌کردم. هر چیزی را نه به دلیل قیمت که به دلیل نمادی که بود بها می‌دادم. 

کمتر می‌خوابیدم و بیشتر رویا می‌بافتم، زیرا در ازای هر دقیقه که چشم می‌بندیم، شصت ثانیه نور از دست می‌دهیم.راه را از‌‌ همان جایی ادامه می‌دادم که سایرین متوقف شده بودند و زمانی از بستر بر می‌خواستم که سایرین هنوز در خوابند.اگر پروردگار فرصت کوتاه دیگری به من می‌بخشید، ‌ ساده‌ تر لباس می‌پوشیدم،در آفتاب غوطه می‌خوردم و نه تنها جسم که روحم را نیز در آفتاب عریان می‌کردم.به همه ثابت می‌کردم که به دلیل پیر شدن نیست که دیگر عاشق نمی‌شوند، بلکه زمانی پیر می‌شوند که دیگر عاشق نمی‌شوند.به بچه‌ها بال می‌دادم، اما آنها را تنها می‌گذاشتم تا خود پرواز را فرا گیرند. به سالمندان می‌آموختم با سالمند شدن نیست که مرگ فرا می‌رسد، با غفلت از زمان حال است.چه چیز‌ها که از شما‌ها (خوانندگانم) یاد گرفته‌ام.یاد گرفته‌ام همه می‌خواهند بر فراز قله‌ی کوه زندگی کنند و فراموش کرده‌اند مهم صعود از کوه است.یاد گرفته‌ام وقتی نوزادی انگشت شست پدر را در مشت می‌فشارد، او را تا ابد اسیر عشق خود می‌کند.یاد گرفته‌ام انسان فقط زمانی حق دارد از بالا به پایین بنگرد که بخواهد یاری کند تا افتاده‌ای را از جا بلند کند.چه چیز‌ها که از شما یاد نگرفته‌ام .احساساتتان را همواره بیان کنید و افکارتان را اجرا.اگر می‌دانستم امروز آخرین روزی است که تو را می‌بینم، چنان محکم در آغوش می‌فشردمت تا حافظ روح تو گردم.اگر می‌دانستم این آخرین دقایقی است که تو را می‌بینم، به تو می‌گفتم «دوستت دارم» و نمی‌پنداشتم تو خود این را می‌دانی.همیشه فردایی نیست تا زندگی فرصت دیگری برای جبران این غفلت‌ها به ما دهد. کسانی را که دوست دارید همیشه کنار خود داشته باشید و بگویید چقدر به آن‌ها علاقه و نیاز دارید ، مراقبشان باشید .به خودت این فرصت را بده تا بگویی : «مرا ببخش»، «متاسفم»، «خواهش می‌کنم»، «ممنونم» و از تمام عبارات زیبا و مهربانی که بلدی استفاده کن.هیچکس تو را به خاطر نخواهد آورد اگر افکارت را چون رازی در سینه محفوظ داری.خودت را مجبور به بیان آن‌ها کن.به دوستان و همه‌ی آنهایی که دوستشان داری بگو چقدر برایت ارزش دارند.اگر نگویی فردایت مثل امروز خواهد بود و روزی با اهمیت نخواهد گشت.همراه با عشق        گابریل گارسیا مارکز