زیرپوست شهر

زیر پوست شهر خراب تر، غم انگیز تر و فاجعه بار تر از این آمارها و این خبرهاست. خبرها و آمارهایی که به آنان که نمی خواهند بدانند و نباید بدانند نمی رسد تا خواب آرمان گرایی های آسمانی شان آشفته نشود. انبوه سقط جنین در ایران کک به تنبان کسی نمی اندازد. امام جمعه ای را معترض نمی کند. برای اسلام خطر نمی شود. ستون های انقلاب را نمی لرزاند. کسی را نگران و دلواپس نمی کند جز خدایی که روزی انتقام این سقط های بی پروا را خواهد گرفت. از هر کسی که سهمی در آن داشته باشد. همین
http://...khabaronline.ir/detail/359233/society/health
از متن : انجام سالانه بیش 250 هزار سقط جنین غیر قانونی در کشور

در حال حاضر آمارهای رسمی ارائه شده از سوی وزارت بهداشت سالانه بیش از 6 هزار سقط جنین قانونی در کشور انجام می شود. اما نکته بسیار مهم در این رابطه سهم بالای سقط جنین های غیر قانونی یا به اصطلاح زیرزمینی است. به طوریکه سالانه بیش از 250 هزار سقط جنین غیر قانونی در کشور انجام می شود که در مقایسه با سقط جنین های قانونی، 40 برابر بیشتر است.

محمد اسماعیل مطلق رئیس دفتر سلامت خانواده وزارت بهداشت در بهمن ماه سال 1392 اعلام کرد: حدود 100 هزار مرده‌زایی داریم. هرچند آمارها متفاوت است، اما به طور متوسط حدود 250 هزار سقط جنین در سال گزارش می‌شود که البته اینها مربوط به سقط‌های غیرقانونی است در حالی که حدود 6 هزار سقط جنین قانونی در سال انجام می‌شود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد