هرج و مرج- جنسی...

بحران و هرج و مرج رابطه ی جنسی ما از کجا میآید

این یک واقعیت انکار ناپذیر است که جامعه ما دربحران عمیق رابطه ی جنسی فرو رفته است. این هرج، مرج خود را در هرزه گی، رابطههای نامحدود، بی بند باری و تجاوزجنسی نشان داده است. این ناهنجاریهای جنسی تأثیر خود را روی رابطههای احساسی، عاطفی، و عشقی نهاده و آنها را کاملاً بی ثبات و بیاعتبار کرده است
عدم برخورد درست به غرایز و امیال جنسی، وجود بحران اقتصادی و بحران هویت را میتوان عامل این هرج و مرج رابطه ی جنسی دانست. غرایز جنسی... همانند غرایز دیگر انسانها مثل گرسنگی و تشنگی بایستی بر طرف شود، اما ارضاء این غریزه ی جنسی در جامعه بخاطر سنت، اخلاق و مذهب با موانع بیشماری مواجه می شود.
غرایزه ارضاء نشده در ناخودآگاه واپس زده و انبار میشود و با انباشت و بالا رفتن ناکامی ها به شکل ناهنجارهای اجتماعی در آمده است. عواقب این منع ارضاء جنسی بشکل های ناهنجاری همانند چشم چرانی، متلک ،مزاحمتها، آزار و تجاوز جنسی رابطههای نا محدود خود را نشان می دهد
غریزه به محض ارضاء شدن فروکش می شود، اما میل و تمایل جنسی ارضاء شدنی نیست و همواره بر آگاهی فشار می آورد. غریزه سرکوب شده همراه با میل جنسی در ناخودآگاه انبار میشود و بصورت اضطراب، آشفتگی روانی و وسوسه های جنسی، آرامش ذهنی را مختل و رفتار را تحت تأثیر قرار می دهد،.
زمانی که سکس توسط تبلیغات، جامعه را در بمباران می کند، میل و امیال سرکوب شده که سالها ی سال انبار شده است همانند آتشفشانی منفجر میشود و راهی برای ارضاء خویش می جوید. شعار این میل «لذت ببر» است . در این شرایط جای برای احساس عاطفی و رابطه ی عشقی نیست. میل سرگشته ارضاء خود را در هر رابطهای میتواند جست جو کند.
در جامعهای که غرایزه بشدت سرکوب میشود، و زنان به عنوان ابزار جنسی بحساب می آیند، در محیطی که سکس بعنوان کالا خرید و فروش می شود، جامعه ای که انسانها با انواع و اقسام تبلیغات جنسی بمباران میشوند و راههای همه ی تخیله انرژی نوجوانان و جوانان بسته شده است، زمانی که بیکاری به اوج خود رسیده است و امید برای یک زندگی عشقی وجود ندارد، وقتی که هیچ گونه آموزش جنسی صورت نمی گیرد، هرج و مرج و بی بندو باری، هرزه گی و ارتباط جنسی متعدد و سکس بدون رابطه عاطفی و عشقی اجتنابناپذیر است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد