۱۵۱

۱۴۹نباید از روی شغل و به خاطر انتخاب افراد انان را قضاوت کرد. 

۱۵۰بگذارید ادمها حرفاهایشان را پشت سر ما بزنند ان ها به ما مربوط نیست! 

۱۵۱ادمها یا حرفای منو میفهمن یا نه من مسئول ان نیستم من که مفسر نیستم

نظرات 1 + ارسال نظر
حسن آذری سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:25 ب.ظ http://sepidedamvalimoo.blogfa.com

دلم می خواهد عزیزم

دلم می خواهد

تمام تلفن های جهان را

تو برداری

برداری که نگویم خسته ام

یا نگویم که جهان

چمدانیست روی دوشم

بی که در ایستگاهی زمین گذاشته باشم اش

بگویم که:ای ‏،به لطف شما

هستیم،زنده مانده ایم

اصلا میان ماندن و در ماندن

یک در بسته مگر فاصله نیست؟

دلم می خواهد عزیزم

دلم می خواهد

به هر دری که می کوبم

پشت اش تو منتظر ایستاده باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد