...

خسته ام از صبح کلاس تا 7شب بعد با استادی که نامفهوم حرف میزند بدتر بیربط با پستی که حالم گرفته با ارائه ی کاری با استاد راهنمایی با دواستاد دیگر که موضوع من را یا نمیدانند چیست یا بدیهی میدادند بادخترک ارایش میمون صفتی با موضوعی راحت و ...خسته ام خیلی با 4شنبه ای که دفاع است و قرار ناهار بیرون و با مادری که شاید تنها باشد با من و خیال خستگی با تحقیق و ترجمه ها و مشاور فردا با منی که خیال تنهایی دارم و کلی کار نکرده زبانی که شاید علاقه باشد با دروسی که نمره شان نیامده نگرانی معدل و دروغ ها و خوبی های زورکی و بیسکوییتی تو ی کیف دوستی با نگرانی نمره ی کم در ازای حرفای ناخوداگاه سر کلاس با موهای زرد و...با حس پیری و اسانسوری که خراب است و شیطنتهایی که یقه میکند ادم را پرده کنار زدن و چراغ خاموش کردن و دل و قلوه دادن پای کامنت نااشنایی و باخیال سفر و تنهایی و خارج وشمال و جدایی از این فضا و خانواده ای و شب یلدایی و بهانه هایی و جمع شدن هایی و حرص هایی و...با وبلاگهای عاشقانه هایی و حسرتها و حسودی هایی و...با امیدی به نمره ای که بهتر کند معدل را. 

و خدایی که ...

نظرات 1 + ارسال نظر
ermes سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 ب.ظ http://ermes-3.blogsky.com/

از زمین از آسمان از ماه و شبنم خسته ام
خوب من ! باور کن از جان خودم هم خسته ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد