۰منننننننننننن

گاهی دلم خانه ی مجردی میخواهد حالا اگر همان خانه ی ذهنی ام باشد که بهتر، دلم کمی فاصله از مامان و...میخواهد دلم میخواهد ساعات غذایی ام را خودم تعیین کنم بدون اینکه کسی بپرسد کی میایی بروم بیرون کارهای دلی کنم نصفه شب بروم پشت پنجره ،سروصدا کنم،غذای گوشتی نخورم،دلم میخواهد بروم پیاده روی زیر برف و باران ،دلم میخواهد امار رفت و امدم را به کسی نگویم ،هروقت هوس کردم فیلم ببینم ،اهنگ را باصدای بلند گوش کنم ،هی کسی ازم نپرسد کجایت درد میکند؟؟هی گوشت و ...نخورم ...هی کسی سربه سرم نگذارد ،نگوید فلان لباست را نپوش...

نظرات 1 + ارسال نظر
م.علی یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ق.ظ http://0351.blogsky.com

سلام . . .هرچه می خواهد دل تنگت بگووو . . . حتی فحش . .
مگه چاره ای هم هست !!
اما فحش دادن تا حالا مشکلی رو از کسی حل نکرده !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد