...

خدایا نمیخوام به شرایط قبل برگردم مرسی که هنوز...درست نشده امیدوارم همینطوری ام نشه که کش دار نشه این موضوع، 

حوصله ام نیست دیگه این حرف تکونم نمیده نمیخوام که بده کمکم کن کمکش کن که ول کنه! 

که تحریک نشم که ... 

خوابم دلم نمیخواد جواب بدم جواب اون رو هم نمیخوام بدم به من که چه سنجش چه گهی خورده و تو چه غلطی میکنی. 

کاش مامان دیر میامد زیر لب زمزمه کردن و گریه کردن و سیگار و اهنگ و تنهایی رو دوس دارم و نیاز 

دیشب نمیدونستم خوابه یا بیداری من ادم اون فضاها نیستم خسته ام  

ولی انگار واقعی و انهایی که عین پروانه میگشتند امید ،مسول تدارکات بود،گوگل،ابراهیم و ... 

دختری که نبود چه سخت و... 

غذای خوبی بود همه اش و بهتر شاید عاشقیت من و توهم و رویا و بیداری و....

نظرات 1 + ارسال نظر
شبنم شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ق.ظ http://seven-stones.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد